Expertise:

  • Bel-me-niet meer-lijst

    BDMA beheert de Bel-me-niet-meer-lijst. Telefoonabonnees kunnen zich hierop inschrijven. Als je...

    Lees meer...

  • Robinson Mail lijst

    Een consument die geen direct mail van een bedrijf meer wenst te ontvangen, kan zich inschrijven...

    Lees meer...

  • Green Direct Marketing Code

    We hebben voor jou een Green Direct Marketing Code opgesteld met de Do’s & Dont’s op vlak van...

    Lees meer...

  • Mijn privacy en reclame

    De website ‘Mijn privacy en reclame’ is opgezet door de BDMA om consumenten te helpen met hun...

    Lees meer...

Artikels:

  • Cannes: Creative Data Lions & Direct Lions

    Geniet van een ontdekkingstocht door de trends en case movies van de winnaars van de Creative Data...

    Lees meer...

  • Verslag vanop de Echo Awards 2015

    De Diamond Cuckoo van DDB Brussels in 2015 leverde Michael D’hooge en Maarten Breda een ticket op...

    Lees meer...

  • Vier redenen om vandaag nog real-time te gaan.

    De consument wordt niet alleen overspoeld door een tsunami aan boodschappen, hij beslist ook...

    Lees meer...

Agenda:

  • Donderdag 25 februari 2016: BDMA Real-time Marketing Inspirational Days - sessie 01

    Trigger based direct marketing & direct marketing automation Marketing automation is steeds in...

    Lees meer...

  • Woensdag 23 maart 2016: BDMA Real-time Marketing Inspirational Days - sessie 02

    Trigger based direct marketing & direct marketing automation Marketing automation is steeds in...

    Lees meer...

  • Volledige agenda 2016

    BDMA biedt ook dit jaar inspirerende activiteiten aan. U bent hier van harte welkom!   Workshops...

    Lees meer...

Bel me niet meer LOGOlogo Robinson       

Mijn privacy en reclame - tekst logo